martes, 23 de mayo de 2017

EL MEU ARBRE AMIC

El meu arbre és un xirimoier, i te 9 anys. 

Ací, us deixe la captura del video que he fet parlant sobre el meu arbre. Però sabeu que? Sols la podrà veure Juanfran. (ja ja ja) 

🙈🙈🙈


El meu estudi sobre ell va començar el dia 20 de febrer de 2017, amb aquesta foto: 



Després el dia, 17 de març, quan ja havia anat a visitar-lo unes tres setmanes, hem trobe amb un fruit. Estava emocionada, però la meua emoció es va acabar quan li vaig preguntar al meu iaio perquè sols hi
havia un, i em va dir que no era un fruit bo que eixos fruits 
s'anomenaven t'ardans. 

                                     



El dia que vaig anar per primera vegada, vaig medir el tronc, i l'alçaria i amb plaria de l'arbre, cosa més complicada en la vida!
Vaig haver de medir l'alçaria basant-me amb la paret del costat, perquè casualment (i per sort meua), eren de la mateiaxa altura. 
Però no m'havia fixat mai, que tenia "ferides", li faltaven branques, i vaig tornar a recurrir al meu avi perquè m'explicara el perquè d'allò. Simplement em va respondre que "es fa massa gran i destorba al veí"


Mireu la primera fulla nova que li va ixir! Això és va produir el dia 15 d'abril de 2017. 



Finament l'últim dia que va ser el 19 de maig de 2017, em vaig tornar a fer una foto junt a l'arbre i mireu si tenia fulles noves.




No hay comentarios:

Publicar un comentario