martes, 11 de abril de 2017

Sessió 11/04/2017

Avui en l'aula hem presentat cadascú de la classe el nostre animal preferit. Hi havia des de gossos, fins a girafes i pardals.


Però el meu és aquest:


Però Blanquet té una història molt impactant i bonica. El 12 de juliol, van sortir en el carro Blanquet i el meu oncle, i un cotxe els va pegar per darrere. El meu oncle estava molt mal, tenia moltes ferides i va caure entre un mur i el carro. Blanquet espantat es va quedar quiet perquè si no haguera sigut així, no sabem que haguera pogut ser del meu oncle perquè s'haguera esclafat entre el mur i la roda del carro.
Blanquet no s'havia fet res, sols tenia dues ferides a les potes de darrere perquè el carro va xocar contra ell. Com el meu oncle estava tot ferit no podia anar a visitar ni a treure amb el carro a Blanquet i aquest estava molt trist, nosaltres intentàvem treure'l pel terreny exterior d'on està la quadra, però no tenia ganes ni de sortir de la quadra. Finalment, el meu oncle ja està completament bé i ara ja surt altra vegada amb el carro i amb Blanquet.

1 comentario:

  1. La veritat és que la historia de Blanquet és molt tendra.
    Gràcies per compartir-la.

    ResponderEliminar